Hiilda

Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av Hiilda - 4 oktober 2011 18:02

Hej!

Idag stack jag till praoen, även fast jag är sjuk! Gick hem två timmar tidigare för migrän :/ 

När jag hade åkt med bussen i en halvtimma, fullt med högljudda förstklassare och andra jobbiga människor när man har migrän, så gissa vad man får reda på när man kommer fram till Centralen i Göteborg?

Jo

JÄVLA ELAVBROTT!!!!!!!!! GAAAAHHH!!
Det var fullt med människor som typ stod och klagade på tåg kontrolanterna som stod utanför tågen och skulle förklara.

Efter ca 40 min funkade det igen och jag kunde åka hem.

Men........

På tåget. På det jäävla tåget

DÅ skulle ALLA åka med. ALLA

Jag blev in knuffad i ett hörn och stod längst in när vi kom fram till där jag skulle av. jag fick ursäkta mig hela jävla vägen fram till dörrarna. 

Och gissa vad jag kommer på när jag hoppat av och dörrarna stängs?

Jo, 

Jag skulle ju beepat ut. JAG SKULLE JU FÖR FAEN BEEPAT UT MITT KORT!

//Hiilda

Presentation


Hey Hey, Hilda is my name.

Omröstning

WoW eller Skyrim?
 World Of Warcraft
 Skyrim
 INGEN AV DOM!
 BÅDA!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards